Flower-flower kiterr

Sabtu

Guru Tadika



Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh..

Setelah sekian lama tak update apa2 kat dalam blog ni..godek punya godek Alhamdulillah akhirnya terbuka hati nak kongsikan sesuatu hari ni..ikutkan hati setiap hari ada je benda yang aku nak bebelkan kat sini..tapi apakan daya..komitmen semakin banyak dari sehari ke sehari..dah namanya manusia kan..sentiasa sibuk dengan duniawi..ukhrawi entah macam mana la..yuppp..sedar tapi selebihnya buat tak sedar diri..macam yakin je subuh esok ada lagi kan..siapa berani kata dia confirm akan hidup sampai esok hari mehh angkat tangan sikit..haaaaaa...okayyy..apa2 pun kita doa la banyak2 supaya kita sempat bertaubat@sedar diri sebelum menghadapNYA..aminnn..

Ehhhh...haaa..tengok..aku dah lari topik dah..mukadimah terlebih..
Seperti tajuk entry...
Alhamdulillah..kini aku bekerja sebagai seorang guru tadika/taska...kenapa kanak2 pilihan aku sedangkan aku boleh dapat kerja lebih baik dari ini..haaa..ikutkan family aku pun tak berapa setuju dengan pilihan aku ni..ye la...belajar tinggi2 tapi ke tadika juga pilihan aku..macam tu buat apa sambung study awal2 dulu..perghhh..sentap wehhh..kalau tak kental jiwa mau meleleh air mata waktu tu..tapi aku butakan mata dan pekakkan telinga..kerja halal kan..so layannnnn...

Kenapa aku pilih tadika??
Tunggu entry yang akan datang ye..insyaAllah..doa2kan la aku rajin..^^




Tiada ulasan: