Flower-flower kiterr

Selasa

My Rotu Life (3)..Misi Mendaki Gunung Jerai..

AssalamualaikumWarahmatullahiwabarakatuh...(^_^)

Hai..Hai..Hai..kebiasaannya aku banyak post entry yang panjang berjela dan lebih banyak membebel kan..kali ini aku nak share sikit pengalaman aku dan geng-geng aku semasa mendaki Gunung Jerai tahun lepas..betul2 satu hari selepas hari jadi aku yang ke-20..kira hadiah dan pengalaman sekali gus la ni kan..first time ni..but seriously it's really great experience...jom tengok gambar-gambar yang sempat skuad aku snap sepanjang kami berada di sana..ikutkan banyak sangat..tapi takkan la aku nak letak semuanya kat sini kan..aku letak mana yang best-best je la ye..

rehat kejap ambil nafas..letih ooo..tapi still hepi bila nampak camera..


sepanjang pendakian kami..jalannya..perghh..ketar kaki..

skuad-skuad aku..kami kumpulan 1st yang dilepaskan..

nak lepas ke sebelah sana kena panjat batang pokok yang besar gedabak tu..

hadiah dari cik-cik pacat..kesian skuad aku yang sorang ni..

dah sampai ke puncak ni..tapi panorama yang belakang tu lagi menarik..cantik sangat3..

ambil gambar kenangan..semua kadet yang join expedisi..

makan malam..kambing bakar..!!

muka happy sebab nak balik dah..

gambar terakhir bersama Lftenan Muda Azri yang banyak tolong kami..

lastly..ni gambar "terpaksa"..selepas kena tangkap cuba melarikan diri dari bergambar beramai-ramai..tak pasal2..
that's our crazy + nice Kapten Shaiful..hihihi

Ok..sampai di sini sahaja..malas pula nak membebel banyak-banyak kali ni..non-stop pula nanti..maybe next time..insyaAllah..

Tiada ulasan: