Flower-flower kiterr

Isnin

Coretan 3 pagi

Assalamulaikum warahmatullahiwabarakatuh..

Tiba-tiba terasa nak update sikit..lagipun belum rasa mengantuk lagi walaupun jam dah nk jejak pukul 3 pagi..baru habis buat revision ni..kebiasaannya aku memang macam ni...kalau dah terlebih fokus dekat kerja yang aku buat, tak tidur pun tak apa..tak sedar pun..kadang-kadang tu sampai azan subuh baru aku sedar yang aku tak tidur2 lagi..bahananya pergi kelas kepala pening2 lalat...ye la..tidur malam dan tidur siang kualitinya kan berlainan..tapi nak buat macam mana..dah memang jenis aku tak boleh study siang...confirm fikiran aku melayang2 macam tengah main layang2 la kot...huhuhuhu..tapi tu la...yang paling sedihnya bila tabiat aku yang dah macam kelawar ni menyebabkan niat aku nak buat solat malam@Qiamulail dah lama tertangguh..
Ya Allah..nampak sangat aku terlalu melebihkan duniawi

Sedihnya..tiap kali aku kunci jam pun confirm terlajak juga sampai subuh...geram betul..jadinya sampai sekarang aku tak percaya kat diri aku sendiri..ikutkan hati nak je aku upah orang tolong kejut aku..tapi tak sampai hati pula nak menyusahkan orang..ermmm..tak apa la..selagi ada upaya aku akan teruskan mencuba..nak cari kembali kerajinan zaman sekolah asrama dulu...jiwa kental gilerr masa tu...macam tak percaya tu aku...

Sungguh...aku amat-amat merindui saat-saat diri masih ditarbiyah dulu...

P/s: Dalam keadaan risau andai tiada hari esok untuk aku~~~

Tiada ulasan: