Flower-flower kiterr

Isnin

Muhasabah Diri

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh...

Cepatnya..

Terasa semakin pantas masa berlalu..dan doakan aku kali ni aku berjaya kali ni..tak aku nafikan adakalanya aku tak lari dari sikap megeluh, hinggakan hampir putus asa pun ada..tekanan yang aku rasakan tu kadang-kadang rasa macam terbeban sangat..Ya Allah..puas aku pujuk hati..sabar ain..sabar..percayalah..ada hikmah semua ni..kalau tidak kau takkan masih disini..

Setelah berkali-kali aku jatuh..aku kutip serpihan semangat-semangatku yang dah hampir pudar..


Akan aku teruskan perjuangan aku hingga ke akhirnya..DIA maha mengetahui apa yang terbaik buatmu..tabahlah duhai hati..selagi kesempatan itu ada..kau tidak terlewat..janganlah kau risaukan bagaimana percaturan hidupmu..aturan Allah adalah yang terbaik untukmu..gagahkan hatimu seteguh hati serikandi Islam di zaman Nabi..baru sedikit dugaan yang diberikan..jika nak dibandingkan dengan serikandi zaman para nabi dulu..Subahanallah..hanyalah sebesar zarah ain..sebesar zarah!!


Tiada ulasan: